Aktualności
Rekrutacja na rok akademicki 2026/2027
ROZPOCZĘCIE – 1 lutego 2026 r.
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA!
Przy rekrutacji na KUL wymagany jest Certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie minimum B2. Taki certyfikat należy dołączyć także do dokumentów wymaganych przy rekrutacji na program stypendialny.
Zobacz link: https://kandydat.kul.pl/sprawdzenie-znajomosci-jezyka-polskiego/
Rekrutacja KROK po KROKU:
1. Zapoznaj się z Regulaminem programu Stypendialnego Fundacji Jana Pawła II.
2. Przygotuj wymagane dokumenty.
- Pełna lista wymaganych dokumentów znajduje się w regulaminie programu stypendialnego (link).
- Dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski.
- Pobierz wzory odpowiednich dokumentów:
3. Przekaż komplet dokumentów do Komisji Stypendialnej:
- Wyślij ksero dokumentów (oryginały zachować u siebie) najlepiej pocztą kurierską na adres:
Dom Fundacji Jana Pawła II
ul. Boczna Lubomelskiej 2
20-070 Lublin
Polska - Jednocześnie prześlij na maila: dom.fundacji.jp2@gmail.com informację, że dokumenty na program stypendialny zostały wysłane pocztą, podając datę wysyłki i planowane doręczenie jej do Domu Fundacji.
- Komplet dokumentów można też przekazać osobiście lub poprzez inną osobę w sekretariacie Domu Fundacji po wcześniejszym umówieniu terminu drogą mailową.
4. Po przyjęciu dokumentów do sekretariatu Domu Fundacji i ich sprawdzeniu, zostanie przesłany mail, który należy potwierdzić. Około 15 maja zostanie przesłana decyzja Komisji Rekrutacyjnej dotycząca złożonych dokumentów na udział w Programie Stypendialnym Domu Fundacji Jana Pawła II w Lublinie.